نکات مهم درمورد پاپ آپ در سئو

یکی از تکنیک هایی که وبمسترها برای افزایش بازدید سایت خود استفاده می کنند، به کارگیری تکنیک پاپ آپ برای سایت است. تاثیر پاپ آپ بر سایت ، از طریق ورود ناخواسته کاربر به برخی از صفحات رخ می دهد به این معنا که با ورود کاربر به سایت، صفحاتی برای او به صورت ناخواسته باز می شود که بیشتر برای تبلیغات کاربرد دارند. اما در استفاده از پاپ آپ، وبمسترها باید به چند نکته توجه داشته باشند تا این تکنیک به بهترین شکل ممکن بتواند سایت شما را ارتقا دهد:

۱- زمان مناسب برای نمایش پاپ آپ

در برخی از سایت ها، بالافاصله پس از ورود کاربر، پاپ آپ برای وی باز می شود و این کار باعث می شود که کاربر بدون اینکه مطلب مورد نظر خود را یافته باشد، وارد صفحاتی شود که علاقه ای به آن ها ندارد در نتیجه سریعا سایت را ترک میک ند این عمل سبب افت رتبه سایت می شود. لذا بهترین زمان برای نمایش پاپ آپ، زمانی که وبمستر تخمین می زند الان کاربر ۸۰ درصد محتوای مورد نظر خود را خوانده است و چند لحظه دیگر سایت را ترک می کند لذا قبل از ترک سایت، پاپ آپ باید باز شود.

۲- ارزش گذاری برای کاربر

درست است که صفحات پاپ آپ صفحات اجباری هستند که کاربر دخالتی در مشاهده آن ها ندارد ولی شما باید برای کاربر ارزش قائل شوید و این امکان را به او بدهید که بتواند پاپ آپ را ببندد و این مسئله او را آزار ندهد.

۳- محتوای پاپ آپ

در برخی از سایت ها که مطالب سایت برای یک رده سنی خاصی تنظیم می شود، وبمستر به محض ورود کاربرد، پاپ آپ هایی را فعال می کند که در آن نوشتن سن کاربر الزامی است. درست است که اگر شما در این صفحه سن را وارد نکنید باز هم سایت برای شما قابل رویت است ولی علت این کار این است که اگر سن شما کمتر از محدوده عریف شده برای مطالب است، قبل از خواندن آن ها، به شما اخطار داده شود که در صورت تمایل سایت را ترک کنید. البته اگر شما از کاربر بخواهید که مشخصاتی همچون تاریخ تولد، سن و.. را بیان کند در این صورت گوگل این کار را نوعی تخلف به حساب می آید و شما را جریمه خواهد نمود.

fastseo.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *