رتبه بندی گذرگاه Google اکنون در نتایج جستجوی انگلیسی ایالات متحده زندگی می کند

در اکتبر سال 2020 ، گوگل نمایه سازی گذرگاه را اعلام کرد ، روشی جدید برای رتبه بندی گوگل از بخش های خاص وب در جستجو. Google ما را به روز کرده است که رتبه بندی گذرگاه ، همانطور که اکنون به درستی آن را صدا می زنند ، از روز چهارشنبه 10 فوریه 2021 ، بعد از ظهر به وقت اقیانوس آرام ، برای نمایش داده شد در ایالات متحده به انگلیسی ، به صورت زنده پخش شد.

  • رتبه بندی پاساژ چیست. گوگل گفت ، “جستجوی بسیار خاص می تواند سخت ترین جستجو باشد ، زیرا گاهی اوقات یك جمله پاسخ دهنده به سوال شما ممكن است در عمق یك صفحه وب دفن شود. ما اخیراً در دستیابی به رتبه بندی پیشرفت چشمگیری داشته ایم و اکنون می توانیم نه تنها صفحات وب را ، بلکه مقاطع جداگانه ای از صفحات را فهرست بندی کنیم. با درک بهتر ارتباط معابر خاص ، نه فقط صفحه کلی ، می توانیم اطلاعاتی را پیدا کنیم که به دنبال سوزن در یک انبار کاه هستید. “

گوگل گفت که نمایه سازی مبتنی بر گذر زمانی که به طور کامل در سطح جهانی اجرا شود ، 7٪ از جستجوهای جستجو در همه زبانها را تحت تأثیر قرار می دهد.

رتبه بندی عبور در برابر نمایه سازی. هنگامی که گوگل برای اولین بار رتبه بندی عبور را اعلام کرد ، این شرکت آن را نمایه سازی عبور نامید. این توصیف دقیق و درستی از آنچه انجام می دهد نبود – بنابراین اکنون گوگل آن را رتبه بندی عبور می نامد. ما این را بیشتر در داستان خود با عنوان Google چگونه بخشهای صفحه را نمایه می کند و معنی آن برای سئو چیست توضیح می دهیم.

زنده است در اینجا اطلاعیه Google در مورد زنده بودن این است:

بروزرسانی: رتبه بندی عبور از دیروز بعدازظهر به وقت اقیانوس آرام برای س forالات در ایالات متحده به زبان انگلیسی آغاز شد. در آینده نزدیک برای کشورهای بیشتری به زبان انگلیسی و سپس به کشورهای دیگر و زبانها بعد از آن ارائه خواهد شد. ما به محض وقوع پرتاب های بعدی ، این موضوع را به روز می کنیم.

– Google SearchLiaison (searchliaison) 11 فوریه 2021
چرا اهمیت می دهیم گوگل گفت که رتبه بندی عبور وقتی به طور کامل در سطح جهانی اجرا شود ، روی 7٪ درخواستهای جستجو در همه زبانها تأثیر می گذارد. اکنون در نتایج ایالات متحده / انگلیسی به طور مستقیم پخش می شود ، بنابراین باید حدود 7٪ تأثیر در نتایج جستجوی ایالات متحده / انگلیسی داشته باشد.

اگر در 24 ساعت گذشته رتبه بندی شما تغییر کرده باشد ، ممکن است مربوط به این تغییر باشد. اگرچه ، گوگل گفته است که SEOs برای تغییر رتبه نباید چیزی تغییر دهند ، این بیشتر در مورد نحوه درک محتوای شما توسط Google است. بنابراین هنوز برای تغییر در مطالب خود عجله نکنید.

searchengineland.com/google-passage-ranking-now-live-in-us-english-search-results-346034

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *