راهنمای کامل راه اندازی وب سایت جدید شما

راهنمای کامل راه اندازی وب سایت جدید شما

تصمیماتی که در مرحله برنامه ریزی راه اندازی سایت جدید گرفته شده است ، می تواند سایت را محدود کرده و مجبور به کم کاری کند یا به عنوان پایه ای برای رشد به ظاهر بی حد و حصر باشد.

این راهنما برای راه اندازی سایت جدید به اطمینان از رسیدن حداکثر پتانسیل سایت کمک می کند.

خواه یک سایت جدید باشد ، یا یک سایت جدید را دوباره طراحی کنید ، و یا اینکه دو سایت را به یک سایت بپیوندید ، این مراحل می توانند به سایت جدید شما کمک کنند تا در بالاترین حد خود عمل کند.

برنامه ریزی سایت
مرحله اول راه اندازی وب سایت شامل تحقیقات رقبا ، تعریف مخاطبان و نیازهای آنها ، تعیین اهداف شما برای سایت ، برنامه ریزی استراتژی محتوا برای پشتیبانی از سایت و در آخر ساختن یک طرح تبلیغاتی است که همراه با محتوا کار می کند.

تحقیقات رقبا
رقابت را مرور کنید و لیستی از نقاط قوت و ضعف آنها تهیه کنید. تحقیقات رقبا در این مرحله به سادگی درمورد فهم نوع نبرد سایت شما است.

به همین دلیل یک بررسی نقاط ضعف و همچنین نقاط قوت را بررسی می کند. نقاط ضعف مهم هستند زیرا نمایانگر فرصت های شما برای انجام کار بهتر هستند. بررسی پیوند نیز در این مرحله مفید است.

یک جستجوی کامل سایت از کار افتاده است زیرا می تواند به شما در مورد پیچیدگی (یا فقدان آن) بهینه سازی موتور جستجو (SEO) و استراتژی محتوا به شما بگوید.

آیا سایت دارای پیوندهای خراب داخلی است؟ این ممکن است نشان دهنده SEO ضعیف باشد.

آیا برچسب های تکراری عنوان و توضیحات متا وجود دارد؟ این ممکن است نشانگر SEO شلخته باشد.

امتیاز سایت برای Core Web Vital چقدر خوب یا ضعیف است؟ نمره بالا ممکن است نشان دهد که شما با یک رقیب قدرتمند روبرو هستید.

تحقیقات رقبا به طور کلی در مورد بررسی کلمات کلیدی نیست.

این در مورد درک مانع ورود و در نتیجه گرفتن ایده این است که آیا شما به یک جای راحت در جایگاه خوب ضربه زده اید و رقابت را شکست می دهید.

مخاطبان و نیازهای آنها را مشخص کنید
بعضی اوقات این رقابت پایان اشتباه پایگاه کاربر را هدف قرار می دهد. به عنوان مثال ، آنها می توانند یک جنس را هدف قرار دهند و جنس دیگر را مستثنی کنند.

تعریف به شما کمک می کند تا تمرکز محتوا و طراحی بصری روشن شود و یک هویت بصری برای خود سایت ایجاد کنید ، از جمله طلسم سایت اگر می خواهید با آن به آنجا بروید.

شناسایی موارد مورد نیاز افراد برای توسعه محتوا ، طراحی سایت و طراحی ویژگی مهم است.

اهداف سایت را مشخص کنید
اهداف سایت بر توسعه محتوا و طراحی سایت تأثیر می گذارد.

استراتژی محتوا

تمام مراحل قبلی برای اطلاع از استراتژی محتوا. نکته مهم ، استراتژی محتوا باید با مشارکت استراتژی پیوند ایجاد شود.

وب سایت ها تصمیم می گیرند که به صفحات وب پیوند دهند زیرا این یک نیاز را برآورده می کند و باعث هیجان و اشتیاق شخصی به صفحه می شود.

شناسایی مواردی که افراد به آن پیوند می خورند زمینه را برای استراتژی محتوا اضافه می کند.

طرح تبلیغاتی
آیا محتوا پیوندها را به خود جلب می کند؟

چگونه رسانه های اجتماعی همراه با محتوا کار می کنند؟

آیا فرصت هایی برای دستیابی به پیوندها ، به ویژه فرصت هایی که ممکن است رقابت از دست بدهد وجود دارد؟

سایت های موفق به صورت آنلاین و آفلاین تبلیغ می شوند.

نام دامنه را انتخاب کنید
انتخاب دامنه مناسب مهم است. قطعاً می خواهید از ارتباط منفی در کلمات انتخاب شده برای نام دامنه جلوگیری کنید.

دامنه مارک دار

دامنه مارک دار زمانی است که شما یک نام تجاری داشته باشید که یک نام تجاری باشد.

نام تجاری می تواند بر اساس نام یا نام خانوادگی بنیانگذار باشد ، یا می تواند چیزی باشد که با استفاده از اصطلاحات خاص یا اصطلاحات عامیانه ، ارتباط سودمندی ، آرزو یا ارتباط نامحسوس را با مخاطب مورد نظر برقرار می کند.

دامنه های کلمه کلیدی

دامنه های کلمه کلیدی می توانند قدرتمند باشند زیرا بازدیدکنندگان تمایل دارند آنچه در کلمه کلیدی وجود دارد. تجربه شخصی من این است که یک دامنه کلمه کلیدی دو کلمه ای می تواند با سرعتی بسیار تکان دهنده تبدیل شود.

داشتن فقط یک کلمه کلیدی تنها و ایجاد آن به ترکیبی از یک دامنه مارک دار و کلمه کلیدی یک مصالحه خوب است ، مانند FalafelKing یا MattressOasis.

نام دامنه را به راحتی به خاطر بسپارید
از نام دامنه های پیچیده خودداری کنید. این شامل نام های طولانی ، نام دامنه هایی است که هجی کردن آنها دشوار است و دامنه های خط دار.

با تمرکز روی سادگی و جلب نظر گسترده ترین گروه ، تقریباً هرگز نمی توانید ضرر کنید.

نام دامنه را برای مدت طولانی انتخاب کنید
هنگام انتخاب نام دامنه ، با خود صادق باشید در مورد اینکه دامنه دامنه کامل آنچه دامنه ارائه می دهد را دربرمی گیرد. نام تجاری دامنه با کلمه “کفش” هنگامی که کسب و کار تصمیم به فروش کت نیز بگیرد ، نامناسب خواهد بود.

https://www.searchenginejournal.com/how-to-launch-new-website/269703/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *