چگونه می توان در هنگام طراحی مجدد وب سایت از فاجعه SEO جلوگیری کرد

How to Avoid SEO Disaster During a Website Redesign

کلمه “فاجعه” احتمالاً مورد توجه شما قرار گرفته است و در این مورد ، کم هذلولی نیست.

مهاجرت وب سایت هایی که سئو حساب نمی کنند یا با برنامه های عجولانه و یا ضعیف سئو انجام می شوند می توانند فاجعه بار باشند.

اگر در حال انجام بازخوانی ، مهاجرت و / یا راه اندازی مجدد وب سایت هستید ، احتمالاً دلایل محکمی برای انجام آن دارید و انتظار دارید که در زمینه های خاص مانند UX ، درک نام تجاری و اهداف تبدیل بهبود یابد.

سئو برای کمک به شما در دستیابی به همه موارد بالا ضروری است.

در این ستون ، مراحل مهم پیش از راه اندازی و پس از راه اندازی را برای اطمینان از اولویت بندی SEO در راه اندازی مجدد خود پیدا خواهید کرد ، بنابراین می توانید از فاجعه جلوگیری کنید و از بهترین نتایج ممکن برای کسب و کار خود لذت ببرید.

هنگام طراحی مجدد وب سایت خود ، این قسمت را به عنوان یک چک لیست کار کنید.

 

قبل از مهاجرت
به این فکر کنید که با این سرمایه گذاری در تصور مجدد وب سایت خود می خواهید به چه نتیجه ای برسید.

هر چیز دیگری که امیدوارید به دست بیاورید ، قطعاً می خواهید از ارزش و عدالت سایت شما با گذشت زمان محافظت کنید. شما نمی خواهید رتبه بندی فعلی ، مقدار پیوند یا ترافیک را از دست بدهید – و همچنین نمی خواهید ماهها برای بازیابی یا بازسازی آنها وقت بگذارید.

علاوه بر این ، شما همچنین می خواهید عملکرد جستجوی ارگانیک را بهبود ببخشید.

اهداف و برنامه پروژه
به احتمال زیاد دلایل بسیار قانع کننده ای وجود دارد که چرا شما در حال طراحی مجدد وب سایت هستید.

این موارد را می توان به موارد زیر مرتبط کرد:

موارد استفاده تجاری
بهبودهای تجربه کاربر
ابتکارات بازاریابی.
بهبود سئو
تعیین اهداف مناسب یکی از جنبه های اصلی اطمینان از موفقیت پروژه است.

پایه و معیارهای خود را ایجاد کنید ، زیرا می خواهید بهبودها و بازگشت سرمایه را در پروژه تأیید کنید.

بیشتر پروژه های وب از یک برنامه خاص یا روش چابک پیروی می کنند. این طرح به طور معمول توسط مالک پروژه مدیریت می شود ، خواه در یک سرویس حساب ، مدیریت پروژه ، محصول ، IT ، بازاریابی یا سایر نقشهای همسو باشد.

اطمینان حاصل کنید که برنامه شما در هر مرحله سئو حساب می کند تا از عواقب ناخواسته تعجب نکنید.

معماری محتوا و اطلاعات
هم زمینه موضوع وب سایت و هم موضوع اصلی آن برای موفقیت در سئو بسیار مهم است.

این روی محتوای خاص سایت و نحوه سازماندهی آن تأثیر می گذارد.

تغییرات در معماری اطلاعات ، نقشه سایت و برنامه محتوای کلی در طراحی مجدد می تواند بر SEO تأثیر بگذارد و اطمینان حاصل شود که همه افراد پروژه مهم بودن را درک می کنند.

شما می خواهید اطمینان حاصل کنید که صفحات ارزشمند برای استراتژی SEO شما در سایت پیش رو حذف نمی شوند و پیام و موضوع کلی بخشهای سایت با طراحی رقیق نمی شوند.

برای یافتن تمام صفحات وب سایت خود از یک ابزار خزنده (به عنوان مثال ، قورباغه جیغ یا DeepCrawl) استفاده کنید.

سپس ، با تیم خود ، از نقشه سایت فعلی خود در مورد الزامات مورد جدید خود استفاده کنید. این راهنمای شما در بقیه مراحل فرآیند طراحی مجدد SEO خواهد بود.

بهینه سازی در صفحه
با کاوش بیشتر در سطح صفحه ، مهم این است که شما ارتباط محتوا را با هدف جستجوی هدف خود حفظ کنید.

هنگامی که دانستید چه زمینه و معماری کلی در حال تغییر است (یا ثابت مانده است) ، می توانید برای محافظت یا بهینه سازی فعالانه در سطح صفحه از عناصر خاصی که به ارتباط کمک می کنند ، محافظت کنید. این شامل URL ها ، عناوین صفحه ، توضیحات متا ، کپی متن ، متن alt و غیره خواهد بود.

عمیق بودن تغییرات در معماری و نقشه سایت شما چیست؟ این امر تاكید می كند كه برای اطمینان از از دست دادن محتوای موضوعی سایت ، باید به میزان مرتبط بودن محتوا تمركز كنید.

سایت یا پایگاه کد خود را بهینه کنید. برای انجام این به روزرسانی ها تا زمان راه اندازی صبر نکنید.

تغییر مسیر می دهد
برای اطمینان از اینکه 301 تغییر مسیر را برای همه صفحاتی که URL جدید دریافت می کنند و آنهایی که در سایت طراحی مجدد از بین می روند ، یک مورد اساسی برای تجربه کاربر ایجاد کرده است.

اگر می توانیم از آن جلوگیری کنیم ، هرگز نمی خواهیم یک صفحه خطای 404 ارائه دهیم.

اگر امیدواریم محتوای آن از فهرست خارج شود موتورهای جستجو با 404 مشکلی ندارند. با این حال ، اگر پیوند به سایت شما منجر به خطای 404 شود ، ارزش حق پیوندی که از دست داده اید از بین می رود.

اطمینان حاصل کنید که همه صفحات دارای پیوند به آنها هدایت می شوند (حداقل) به درستی هدایت می شوند ، به خصوص اگر شما کنترل اطمینان از به روز شدن پیوندها به URL صفحه جدید مقصد را ندارید.

اگر وب سایت بزرگی دارید ، این مهم می تواند بیشترین زمان و مهمترین قسمت در طراحی مجدد SEO باشد.

از خزشی که قبلاً برای برنامه ریزی نقشه سایت خود انجام داده اید ، برای تعیین همه URL هایی که باید هدایت شوند استفاده کنید.

همچنین می توانید از طریق Google Search Console و Bing Webmaster Tools در مورد اینکه موتورهای جستجو به طور مداوم چه صفحاتی را می خزند ، بینش زیادی کسب کنید تا مطمئن شوید هیچ هدایتی را از دست نمی دهید.

هنگامی که همه هدایت ها را ترسیم کردید ، اطمینان حاصل کنید که در سطح سرور یا در یک پلاگین یا برنامه ابزار سایت اجرا شده و آماده راه اندازی هستند.

انجام این کار پس از راه اندازی دشوار است ، زیرا آسیب اغلب با موتورهای جستجو و خطاهای 404 توسط کاربران وارد شده است. هر دقیقه ، ساعت و روز گذرنده برابر است با فرصت از دست رفته بیشتر در اینجا.

حتی وقتی متخصص SEO شما می تواند از پزشکی قانونی برای یافتن URL های سایت قدیمی و پیاده سازی هدایت ها استفاده کند ، وقت گرانبهای خود را از دست داده اید. شما باید ضربه کوتاه مدت را بزنید و امیدوار باشید که بتوانید رابطه و اقتدار خود را با وب سایت قدیمی بازگردانید.

هنگام راه اندازی
در زمان راه اندازی ، لیست کنترل زنده را دنبال کنید و هرگونه کنترل کیفیت ممکن را در کارهایی که تاکنون در سایت صحنه انجام داده اید ، انجام دهید.

اگر کار در صفحه یا هدایت مجدد شما در محل انجام نشده یا آزمایش نشده است ، برای راه اندازی اجاره بها بدهید.

به تأخیر انداختن اندکی راه اندازی بسیار آسان تر از آن است که بعداً خسارت را خنثی کنید یا – به طور گسترده ای بدتر – دوباره به وب سایت قدیمی بازگردید (ouch).

https://www.searchenginejournal.com/corey-to-refresh-2/408871/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *