به روزرسانی تجربه صفحه Google شروع به کار می کند

Google Page Experience Update Begins Rolling Out

به روزرسانی الگوریتم تجربه صفحه Google اکنون شروع به کار کرده و تا پایان آگوست 2021 تکمیل می شود.

به روزرسانی به آرامی در سطح جهانی برای همه کاربران در حال اجرا است. Top Stories تا پنجشنبه این هفته با استفاده از سیگنال شروع می شود.

در اطلاعیه ای ، این شرکت اظهار داشت:

“ما از اواسط ژوئن 2021 استفاده از تجربه صفحه را به عنوان بخشی از سیستم های رتبه بندی خود آغاز خواهیم کرد. با این حال ، تجربه صفحه تا پایان ماه آگوست نقش کامل خود را به عنوان بخشی از این سیستم ها بازی نخواهد کرد. می توانید به آن فکر کنید گویی که به غذایی که تهیه می کنید طعم دهنده اضافه می کنید. به جای اینکه طعم را به یک باره در مخلوط اضافه کنیم ، در این دوره زمانی آرام آرام آن را اضافه خواهیم کرد. ”

گوگل می گوید سایت ها نباید انتظار داشته باشند که در نتیجه این به روزرسانی تغییرات چشمگیری داشته باشند و هر گونه افت ناگهانی یا جهش باید با روند تدریجی عرضه کاهش یابد.

گوگل برای اولین بار در ماه نوامبر اعلام کرد که به روزرسانی تجربه صفحه قرار است امسال فعال شود.

از آن زمان ، اطلاعات زیادی در مورد آنچه در به روزرسانی ارائه می شود منتشر شده است. ممکن است این خبر خوبی برای دارندگان سایت باشد که Google هیچ شگفتی در قالب ویژگی های جدیدی که قبلاً فاش نشده اند ، ایجاد نکرده است.

برای بازبینی مطالبی که قبلاً با دارندگان سایت و انجمن جستجوگرها به اشتراک گذاشته شده است ، در اینجا آنچه به روزرسانی تجربه صفحه تشکیل شده است.

به روزرسانی تجربه صفحه چیست؟
به روزرسانی تجربه صفحه چندین سیگنال را در نظر می گیرد که تجربه بهینه مرور را برای کاربران ایجاد می کنند.

Google هر یک از سیگنال ها را ارزیابی می کند و به یک وب سایت نمره کلی “تجربه صفحه” می دهد. دارندگان سایت می توانند نمره خود را در گزارش تجربه صفحه جدید در Search Console مشاهده کنند.

اینها هر یک از علائم و نشانه هایی است که برای دستیابی به امتیاز خوب صفحه تجربه لازم است.

Core Web Vital: به راهنمای ما در Google Core Web Vital مراجعه کنید.
قابلیت استفاده از تلفن همراه: یک صفحه نباید دارای خطاهای استفاده از تلفن همراه باشد.
مسائل امنیتی: هرگونه مسائل امنیتی برای یک سایت ، از صحیح بودن همه صفحات سایت سلب صلاحیت می کند.
استفاده از HTTPS: یک صفحه باید از طریق HTTPS ارائه شود تا واجد شرایط وضعیت تجربه خوب صفحه باشد.
Ad Ad Experience: یک سایت نباید از تکنیک های تبلیغاتی استفاده کند که باعث حواس پرتی ، قطع ارتباط و یا در غیر این صورت منجر به تجربه کاربری خوب نمی شود.
با کلمه کلیدی قهرمان قفل را باز کنید (ارائه نمی شود)
تمام کلمات کلیدی ارگانیک خود را در GA و معیارهای عملکرد خاص آنها مشاهده کنید. امتحان رایگان. در هر زمان لغو کنید پشتیبانی حرفه ای تنظیم 4 دقیقه ای.

حساب رایگان
تبلیغات
به عنوان بخشی از این به روزرسانی ، AMP دیگر نیازی به درج صفحات در چرخ و فلک Top Stories نیست. این تغییر از همین پنج شنبه اعمال می شود.

علاوه بر این ، Google در حال استفاده از محتوای غیر AMP به Google News و حذف نماد AMP نشان از نتایج جستجو است.

به روزرسانی تجربه صفحه در حال حاضر فقط برای نتایج جستجوی تلفن همراه اعمال می شود ، اما بعد از آن در دسک تاپ پخش می شود.

از روشی که Google آن را توصیف می کند ، راه اندازی دسک تاپ احتمالاً خیلی دورتر اتفاق می افتد. من انتظار ندارم که این اتفاق در طی عرضه گسترده ای که بین اکنون و اواخر ماه اوت اتفاق می افتد ، رخ دهد.

اگر برای به روزرسانی تجربه صفحه کاملاً آماده نیستید ، توصیه Google این است که وحشت نکنید زیرا گفته می شود که سیگنال رتبه بندی “شکننده” است.

ممکن است در ادامه نسخه تدریجی صفحه به روزرسانی تجربه صفحه اطلاعات بیشتری کسب کنیم ، زیرا مطمئناً خیلی زود است که متوجه تأثیر آن شویم.

https://www.searchenginejournal.com/google-page-experience-update-begins-rolling-out/410660/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *