در این شرایط بینابینی خوب است

Google: Interstitials are Fine Under this Condition

جان مولر از گوگل توضیحات ظریفی درباره نحوه عملکرد عامل رتبه بندی منفی مربوط به بینابینی ارائه داد

جان مولر گوگل پاسخ داد که آیا گوگل بینابینی تلفن همراه را فاکتور منفی تجربه صفحه می داند. مولر تصدیق کرد که هیچ چیز تغییر نکرده است. اما سپس راهی را برای نشان دادن بینابینی بدون هیچ عامل منفی کیفیت بر رتبه بندی پیشنهاد کرد.

واسط های تلفن همراه
آگهی بینابینی تلفن همراه آگهی ای است که به طور قابل توجهی یک صفحه وب را پوشش می دهد و کاربر را از دیدن محتوا باز می دارد.

دو نوع بینابینی وجود دارد ، یکی روی اکثر صفحات وب پوشانده شده است و برای بستن آن نیاز به کلیک دارد.

نوع دیگر بینابینی تلفن همراه ، نوعی است که کل صفحه وب را پوشش می دهد.

فاکتور رتبه بندی منفی بینابینی گوگل
در آگوست سال 2016 ، گوگل اعلام کرد که قصد دارد بینابینی تلفن همراه را به عنوان یک عامل منفی رتبه بندی تبدیل کند. به روز رسانی الگوریتم در ژانویه 2017 رخ داد.

گوگل به طور خاص از این نوع تبلیغات به عنوان عامل ایجاد رتبه منفی نام برد:

“نمایش پنجره ای که محتوای اصلی را پوشش می دهد ، یا بلافاصله پس از حرکت کاربر به صفحه ای از نتایج جستجو ، یا زمانی که در حال جستجوی صفحه هستند.

نمایش یک بینابینی مستقل که کاربر باید قبل از دسترسی به محتوای اصلی آن را رد کند.
با استفاده از طرح بندی که قسمت بالای صفحه به نظر می رسد شبیه به یک بینابینی مستقل است ، اما محتوای اصلی در زیر پوشه خط کشی شده است. ”
تبلیغات

به خواندن ادامه دهید
آیا موضع گیری گوگل در مورد بینابینی تکامل یافته است؟
فردی که این س askingال را مطرح می کند ، خاطرنشان کرد که میانجی ها برای آنها بسیار خوب عمل کرده است. اما آنها نگران یک عامل رتبه بندی منفی بودند.

این سال است:

“در سال 2017 بینالمللی یک” نه “بزرگ بود.

و حتی امروزه درآمدزایی با AdSense Vignettes تنها یک بار در ساعت نمایش داده می شود.

با این حال ، در مورد موارد استفاده ما ، باز هم بینابینی راه حل های بهتری نسبت به تبلیغات بنری هستند زیرا تبلیغات بنری فضای صفحه نمایش گرانبهایی را اشغال می کنند. تبلیغات بینابینی در برنامه های تلفن همراه بسیار رایج است.

آیا تغییری در موضع گیری گوگل در مورد بینابینی وجود دارد؟

آیا اگر از تبلیغات بینابینی در وب سایت تلفن همراه خود استفاده کنیم ، بر رتبه ما تأثیر می گذارد؟ “

نظر Google در سال 2021 در مورد واسطه های تلفن همراه
جان مولر اظهار داشت که موقعیت گوگل به هیچ وجه تغییر نکرده یا تکامل نیافته است.

پاسخ جان مولر:

“در مورد موضوعات بینابینی واقعاً تغییری در موضع گیری ما ایجاد نمی شود ، زیرا بینابینی مزاحم هنوز چیزی است که ما از آن به عنوان عامل رتبه بندی استفاده می کنیم.

این نیز بخشی از تجربه صفحه و عناصر آن است. ”

تبلیغات

به خواندن ادامه دهید
بین‌المللی تأیید شده توسط Google
مولر در ادامه روشی را برای نشان دادن بینابینی توضیح داد تا آنها فاکتور منفی رتبه بندی را از طرف Google ایجاد نکنند.

مولر:

“با این حال ، این اساساً بر آن لحظه ای متمرکز است که یک کاربر به وب سایت شما می آید.

بنابراین اگر از وسایل بینابینی به عنوان چیزی در بین… جریان عادی زمانی که یک کاربر به وب سایت شما مراجعه می کند استفاده می کنید ، از دیدگاه ما این مسئله کمتر اهمیت دارد.

اما در واقع ، اگر شخصی به وب سایت شما بیاید و اولین چیزی که مشاهده می کند این بینابینی بزرگ باشد و در واقع نتواند محتوایی را که اساساً در جستجو به آن وعده داده شده بود ، از آن نقطه بد پیدا کند.

اما اگر افراد بتوانند به وب سایت شما مراجعه کنند ، می توانند کاری را در آنجا انجام دهند ، می توانند بازی خود را شروع کنند ، و مانند این که در ابتدای سطح بعدی شما یک تبلیغ بینابینی نشان دهید و از دیدگاه ما ، این بسیار خوب است به

این اساساً چیزی بین شما و کاربر و یافتن تعادل تعداد تبلیغات شما یا نحوه ارائه آن تبلیغات در طول جلسه در سایت است ، که اساساً به شما بستگی دارد.

بنابراین از این منظر ، احتمالاً این موضوع کمتر مورد توجه است.

من وب سایت خاص شما را نمی شناسم ، نمی دانم وقتی کاربران به آن مراجعه می کنند چگونه است.

اما این چیزی است که احتمالاً حدس می زنم خوب است. ”

برای کلمات کلیدی مورد نظر از رقبای SERP خود برتر باشید
ابزار قالب محتوای SEO Semrush به شما امکان می دهد تا خلاصه های متناسب با خود ایجاد کنید ، محتوای مرتبط ایجاد کنید و از رقبای SERP برای کلمات کلیدی مورد نظر خود پیشی بگیرید.

امروز شروع کنید
تبلیغات
تجربه کاربر: اولین چیزی که بازدیدکنندگان مشاهده می کنند
موضع گوگل در مورد وسایل ارتباط جمعی تلفن همراه این است که کاربران باید بتوانند محتوا را هنگامی که از نتیجه جستجو به صفحه وب می رسند ، ببینند و با آن ارتباط برقرار کنند.

وقتی گوگل کاربری را به یک صفحه وب می فرستد ، از کاربران انتظار می رود که محتوای مورد نظر خود را بیابند و توسط محتوای بین المللی از آن محروم نشوند.

اما به گفته جان مولر ، تا زمانی که بینابینی اولین چیزی نباشد که کاربر مشاهده می کند ، باید خوب باشد.

استناد
اعلان مجازات بین المللی گوگل
کمک به کاربران برای دسترسی آسان به محتوا در تلفن همراه

 

https://www.searchenginejournal.com/interstitials-and-google-rankings-2021/417825/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *