بازیابی و خروج سایت از دو پنالتی مهلک گوگل

همین که یک به روزرسانی جدید در الگویتم‌های گوگل صورت می‌گیرد فضای حاکم بر سئو و سایت‌هایی که سئو می‌شوند را نگرانی و تشویش زیادی فرا می‌گیرد که واقعا قابل وصف نیست. هر فرد کارکشته و حرفه‌ای هم درگیر این نگرانی و اضطراب می‌شود؛ چون هر لحظه ممکن است پنالتی‌های گوگل گریبانگیر مدیران وب سایت‌ها شود. به نظر می‌رسد هر سایتی باید یک سری مهندس ناظر داشته باشد تا بتوانند در برابر کارشناسان سخت‌گیر گوگل که عملکرد خلاف مقررات شما را با پنالتی جواب می‌دهند سایت را حفاظت کنند.

تصاویر کلاک شده و وب سایت‌هایی که هک می‌شوند از میان انواع پنالتی‌های گوگل نظیر پنالتی اسپم خالص یا هاست‌های رایگانی که هرز شناخته می‌شوند درصد بیش‌تری از کاربران را درگیر کرده‌اند. اگر شما هم از دید گوگل خاطی شناخته شده‌اید و باید جریمه‌های سنگین گوگل را پرداخت کنید این بار چگونگی بازیابی و خروج سایت از دو پنالتی مهلک گوگل را می‌آموزید.

خروج سایت از دو پنالتی مهلک گوگل

تصاویر کلاک شده (پنهان شده) بخشی از کلاکینگ معروف هستند که طی آن عکس‌هایی که با یک نوع جستجو به کاربر نمایش داده می‌شوند یا گوگل یکسان نیستند.
برخی از موارد کلاکینگ در تصاویر عبارتند از:
۱. تصاویر اصیل توسط تصویر دیگری جایگزین یا پنهان می‌شوند
۲. تصاویر اصیل با تصاویری که آپلود شده‌اند فرق دارند
۳. کاربر با جستجو تصاویر بلافاصله به سمت تصویر دیگری هدایت می‌شود

خروج از پنالتی تصاویر کلاک شده یا پنهان شده
شاید تکمیل فرم reconsideration request تنها راهی باشد که با استفاده از آن می‌توانیم به گوگل ثابت کنیم تصاویر ما نباید بین تصاویر دیگری پنهان شوند. به علاوه حذف افزونه‌های مختلفی که ممکن است روی سیستم مدیریت محتوا وردپرس شما نصب شده باشند مشکلات مربوط را رفع می‌کند.
وب سایت هک شده
گوگل حتی به سایتی که هک شده و از دسترس آن خارج شده است نیز جریمه می‌دهد. در این مواقع جستجو گوگل برای یافتن یک سایت خاص با پیغام هک شدن رو به رو می‌شود و گوگل در آن لحظه متوجه می‌شود که باید آن سایت را از دسترس ترافیک طبیعی خارج کند.
خروج از پنالتی سایت هک شده
۱. ابتدا با مدیر هاست ارتباط برقرار کنید
۲. از مدیر هاست بخواهید که از حالا به بعد نسبت به سایت نگاهی ویژه داشته باشد و امنیت آینده آن را تضمین کند
۳. این که کدام بخش سایت از چه راهی هک شده از طریق کنسول گوگل قابل دریابی است
۴. بعد از هر چیز باید سایت از حضور هک‌ها و آثار آنها پاک‌سازی شود. گوگل در این باره راهنما کاملی در صفحه Clean and maintain your site قرار داده است.
۵. بعد از طی کردن این مراحل می‌توان درخواست بازبینی مجدد گوگل را برای خروج از پنالتی داد.
توصیه می‌شود همیشه نسخه پشتیبان از سایت خود داشته باشید تا در این مواقع زودتر بتوانید از پنالتی‌های مهلک گوگل خارج شوید.

fastseo.ir منبع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *