جریان اخیر به روزرسانی های الگوریتم گوگل

آنچه که کارشناسان حرفه ای سئو باید راجع به به روز رسانی های الگوریتم بدانند.
در حال حاضر در دوره ای هستیم که به روزرسانی های الگوریتم به ندرت توسط گوگل اعلام و یا تایید نشده است.
دیگر دوران به روزرسانی های الگوریتم سالانه که بالای نتایج ظاهر می شد و دل برخی از متخصصین سئو را به لرزه در می آورد، به پایان رسیده است. این روزها رایج شده است که رنک و ترافیک سایت را بر اساس تغییرات هفته ای و یا روزانه بررسی کنیم و زمانی که الگوریتمی به روز می شود گوگل به سختی زبان باز می کند.


برای سئو این چه معنی دارد؟ بدون راهنمایی گوگل پس چگونه متوجه تغییرات رنک و جریمه های احتمالی شویم؟
فست سئو برخی راهنمایی هایی را جهت تشخیص بهتر جریمه ها، افت ترافیک سایت و کارهایی که برای بهبود سئو سایت لازم است انجام دهید ارائه می دهد؛ نگاهی به موارد زیر بیاندازید.
به روزرسانی های الگوریتم

به روزرسانی های الگوریتم

یک کارشناس حرفه ای سئو و به روز رسانی های الگوریتم

صرفا به دلیل اینکه روزی که یک الگوریتم به روز شده است افت شدید ترافیک و رنک دیده اید نمی شود به این استدلال قطعی رسید که جریمه شده اید. درواقع، شاید اصلا جریمه ای در کار نباشد.

عوامل متعددی هستند که منجر به کاهش ناگهانی ترافیک سایت می شوند مانند طراحی های دوباره سایت، به روز رسانی های سایت، تنظیمات گوگل آنالییکر و غیره. اگر شک کرده اید پس مشکل از شماست نه گوگل.
پیش از آنکه فورا به این نتیجه برسید که جریمه شده اید، هرگونه تغییری را که در ساییتان ایجاد کرده اید بررسی کنید. از کارشناسان و مشاوره سئو کمک بگیرید.
راهنمایی های نهایی جهت آگاهی از به روزرسانی الگوریتم گوگل
· گوگل وبمستر تولز خود را چک کنید. اگر یک جریمه دستی شده باشید می توانید در آنجا مشاهده کنید.
· مشخص کنید چه صفحاتی افت ترافیک داشته اند. اگر تنها یک صفحه افت داشته، پس تغییر الگوریتم گوگل نیست.
· رقبای خود را بررسی کنید. رقبا چطور؟ آنها هم تغییراتی داشته اند؟ به روز رسانی های الگوریتم اغلب نوع خاصی از نتایج جستجو و مشاغل را هدف قرار می دهد. نگاهی به رتبه های رقبا بیاندازید.

منبع : fastseo.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *