گوگل پاپ آپ را به زندان می اندازد!

بارها خاطرنشان کردیم که پاپ آپ -pop up- برای سئو خوب نیست. اگر کاربر را مجبور می کنید که از پاپ آپ ها عاصی شود، گوگل دنبال شما می آید. بنابراین زمان آن فرا رسیده که از بلاک کردن محتوا در موبایل ها دست بردارید وگرنه شاهد افت رتبه خواهید بود.


پاپ آپ چیست؟
نوعی تبلیغ است که با باز کردن یک وبسایت صفحات دیگری را باز می کند و به اصطلاح به آن تبلیغات بازشونده نیز می گویند.

پاپ آپ و جریمه؟
گوگل این موارد را قطعا جریمه می کند:

پاپ آپی که کل متن اصلی را پوشش می دهد؛ حال چه کاربر کلیک کند چه زمانی که در حال نگاه کردن به صفحات است پدیدار شوند.

نمایش یک استندالون که کاربر پیش از دسترسی به محتوای اصلی به ناچار روی آن می بایست کلیک کند و ببندد.
جملاتی از گوگل در رابطه با جریمه پاپ آپ
از امروز شروع می کنیم، صفحاتی که محتوای آنها برای کاربر به راحتی قابل دسترسی نیست رتبه بالایی نخواهند داشت. همانطور که گفتیم این نشانه جدید هم مانند صدها نشانه دیگری است که در عوامل رتبه دهی سایت و سئو استفاده می شوند و هدف جستجو هنوز یک نشانه بسیار قوی است. بنابراین سایتی که موضوعات مرتبط و منسجم دارد رتبه بهتری خواهد داشت.
هدف گوگل تنها این نیست که مردم را به نتایج بهتر هدایت کند، بلکه به نتایجی که بیشتر برای آنها کارایی داشته باشد؛ مثلا با پاپ آپ آزارشان ندهد. این تغییرات و جریمه شاید زمان ببرد تا ایجاد شود اما در هر صورت به یاد داشته باشید وقتی محتوای اصلی را از نظر کاربر پنهان می کنید و تجربه کاربری را پایین می آورید، نباید انتظار بهبود رتبه داشته باشید.
در نتیجه نصیحت فست سئو را گوش دهید: از پاپ آپ دور بمانید زیرا که برای سئو مانند سم است! کاربر را از سایت خود متنفر نکنید.

fastseo.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *