سئو موبایل برای جستجوی صوتی – سئو محلی

جستجوی صوتی,دستیارهای صوتی,سئو برای موبایل

از سئو موبایل برای جستجوی صوتی چگونه می توانیم استفاده کنیم؟

جستجوی صوتی و استفاده از موبایل، هر دو در حال پیشرفت بوده و در حال شکل دادن به صنعت سئو هستند. اما با این وجود، 62% از بازاریابان هیچ برنامه خاصی برای جستجوی صوتی در سال 2018 ندارند.

چگونه بازاریابان می توانند خود را با این دو بخش مهم به روز کنند؟

با پیشرفت سریع استفاده از موبایل، کاربران بیشتری ترجیح می دهند به جای آنکه سوالات خود را تایپ کنند، از موبایل خود آنها را بپرسند.

از آنجا که پیشرفت در تکنولوژی تشخیص صدا نیز از اهمیت مشابهی برخوردار است، شرکت هایی مثل آمازون، گوگل و اپل علاقه به ارائه جستجوی صوتی راضی کننده دارند.

با موضوعات متفاوتی می توان بازاریابان را از این مسئله آگاه کرد. چرا که موبایل و جستجوی صوتی آینده این صنعت را شکل می دهند:

دستیارهای صوتی به صورت پیش فرض بر روی تمامی گوشی های هوشمند نصب خواهد شد.
گوگل اعلام کرده که بیش از 20% جستجوهایی که با دستگاه های اندروید صورت می پذیرد، به شکل جستجوی صوتی است.
اپلیکیشن Amazon Alexa به تازگی رتبه نخست جدول های اپ استور را از آن خود کرده است. اپلیکیشن Google Home نیز در رتبه دوم قرار دارد.
یک بار دیگر، دستگاه Amazon Echo، پرفروش ترین دستگاه در آمازون شد.
تشخیص درست صدا در حال حاضر در تمامی سرویس های اصلی 95% می باشد.
mobile-first index در حال پیشرفت است و به زودی به تمامی سایت ها اعمال می شود.
comScore پیش بینی کرده که 50% از تمامی جستجوهای صورت گرفته در سال 2020 از طریق جستجوی صوتی خواهد بود.
با این که پیشرفتشان کاملا هماهنگ نیست، اما ارتباط معناداری بین رشد جستجوی صوتی و افزایش استفاده از موبایل وجود دارد.

از آنجا که امروزه بیشتر اشیاء مجهز به اینترنت هستند، تشخیص صدا به یکی از فاکتورهای تعیین کننده بین تمامی سخت افزارها تبدیل شده است. چه در منزل باشید، چه در ماشین یا سر کار، همیشه وسیله ای که به تشخیص صدا مجهز است در کنار شما وجود دارد.

در مطالعات اخیر ثابت شده است که 62% بازاریاب ها تصمیمی برای اتخاذ استراتژی مشخص برای 12 ماه پیش رو ندارند.

جستجوی صوتی,دستیارهای صوتی,سئو برای موبایل

این مسئله به دلیل نبود آگاهی درباره آن نیست، بلکه بیشتر به دلیل نبود راهنمای کاربردی برای چگونگی انجام آن است.

اگر بخواهم بهتر پررنگ شدن جستجوی صوتی را ثابت کنم، باید بگویم که گوگل به تازگی مجموعه جدیدی را برای نحوه سنجش میزان کیفیت دستیار صوتی گوگل معرفی کرده است.

با اینکه این مجموعه برای دستیار صوتی گوگل معرفی شده است، اما به راحتی می شود فهمید که قوانین مشابهی برای دیگر دستیارهای صوتی نیز قابل اعمال می باشد.

از آنجا که انسان به کارهای ساده تر عادت می کند، جستجوی صوتی هم به دلیل ساده تر بودن آن یک عادت خواهد شد. برای همین هم بهتر است از روش های سئو موبایل جهت پیشرفت در آن استفاده کنیم.

یافته هایی که گوگل پس از ارزیابی رسمی جستجوی صوتی، به دست آورد، به همراه فعالیت های موثر سئو موبایل می تواند به ما در ساخت مجموعه ای از نکات مورد نیاز جهت بهبود رنک وب سایت کمک کند.

این مقاله ابتدا به برخی موارد فنی می پردازد و سپس سعی می کند به شما درک دقیق تری از نحوه استفاده کاربران از جستجوی صوتی بدهد. هدف نهایی ساخت محتوای مناسب برای مفهومی که می خواهیم برسانیم است و می خواهیم میزان پیشرفت خود را بسنجیم.

newseo.ir/seo-learning/mobile-seo-for-voice-search-local-seo

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *