7 تکنیک سئو خارجی برای افزایش بازدید و شهرت وب سایت

آموزش سئو خارجی,ارسال پست مهمان,اصلاح لینک های شکسته

آموزش سئو خارجی و استفاده از تکنیک های آن برای افزایش بازدید و شهرت وب سایت تان ضروری می باشد.

در نظر بگیرید شما محتوای وب سایت تان را بهینه سازی کردید و از همه تکنیک ها برای معرفی سایت به موتور جستجو انجام دادید، خب حالا قدم بعدی چیست؟

قدم بعدی، اجرای یک استراتژی کامل سئو به معنی فراتر رفتن از محدوده سایت تان برای اجرای تکنیک سئو off page می باشد.

رتبه بندی موتور جستجو تنها بر اساس شایستگی شما نیست، بلکه شهرت وب سایت شما هم کمی تاثیر دارد.

سئو off page شامل تقویت و بهبود شهرت و چگالی دیجیتالی است که این مسئله با گرفتن بک لینک و حضور در جایگاه های معتبر در سراسر وب اتفاق می افتد.

موتورهای جستجو سعی دارند به افرادی که به دنبال اطلاعات هستند، محتوای ارزشمند ارائه دهند. فاکتورهای خارجی صفحه ثابت می کنند دنیای بیرون هم سایت شما را باور دارد و محتوای شما به اندازه ای کاربردی و معتبر است که می شود آن را به دیگران پیشنهاد داد.

یک روش دیگر می گوید: موتورهای جستجو خواستار بازگشت کاربرانشان هستند و به سرعت آنها را به اطلاعات مرتبط هدایت می کند. شما باید آن کارها را تا حد امکان برای آنها ساده کنید.

به این ترتیب هفت تکنیک برای ساختن لینک ها و رشد دادن محبوبیت سایت تان از دید سئو off page وجود دارد.

روش های ساخت بک لینک
آموزش سئو خارجی,ارسال پست مهمان,اصلاح لینک های شکسته

با اینکه گرفتن لینک از سایتی دیگر باعث می شود موتورهای جستجو مرتبط بودن و چگالی برند شما را متوجه شوند، تمامی بک لینک ها یک شکل ساخته نمی شوند. موتورهای جستجو لینک به سایت خارجی را به عنوان یک توصیه در نظر می گیرد و با توجه اعتبار سایت لینک دهنده، وزن لینک را مشخص می کند.

از این مورد ساختن یک لینک موثر نه تنها باعث بدست آوردن بک لینک می شود بلکه کیفیت را هم بالا می برد.

موتورهای جستجو لینک ها را بر اساس چندین فاکتور مقداردهی می کند، که شامل ارزش و تعداد بک لینک های سایت می باشد.

به طور کلی سایت هایی که سئو off page خوبی دارند شانس بیشتری برای ظاهر شدن در نتایج جستجو دارند.

لینک هایی که از صفحاتی با محتوا، برند و حوزه کاری مرتبط تر گرفته می شوند ارزش بیشتری داشته و وقتی انکرتکست لینک هم مرتبط باشد، ارزش آن بیشتر می شود.

برای ارزیابی سایت ها و انتخاب یک مورد مناسب برای ایجاد بک لینک، به سایت رتبه بندی ترافیک وب سایت الکسا که یک شاخص مفیدی از برتری وب سایت ها ارائه کرده مراجعه کنید.

پست مهمان باعث ایجاد ارتباط و شهرت شما می شود
ارسال پست مهمان (guest blog) در سایت های تاثیر گذار یک روش خیلی موثر برای سرعت دادن به سئو آف پیج است. اغلب موقعیت های درج پست مهمان به شما اجازه می دهد یک یا دو لینک برای سایت خود بگیرید که این مسئله به شما کمک می کند محبوبیت بیشتری در چشم تمامی موتورهای جستجوی قدرتمند داشته باشید.

به منظور تشخیص موقعیت های مناسب برای درج پست مهمان، به سراغ سایت هایی بروید که در حوزه کاری شما قدرت زیادی دارند و بر روی موضوعات مشابهی کار می کنند (می توانید این سایت ها را با جستجوی شخصی یا با استفاده از ابزارها پیدا کنید).

هنگامی که تعیین کردید که کدام یک از سایت ها با مخاطبان مورد نظر شما همپوشانی دارد و رتبه ارزشمندی را دارد، سعی کنید با آن سایت ارتباط برقرار کنید.

اشارات برندی که هم اکنون وجود دارند را به لینک تبدیل کنید
اگر برند شما تا حد مشخصی موفقیت به دست آورده باشد، احتمالا تا به حال در سایت های موثر و پربازدید دیگر، اشارات زیادی به برند و محصولات شما شده است (منظور سایت هایی غیر از سایت هایی است که در آنها پست مهمان درج می کنید)

اگر این مورد صدق می کند، ارزش جستجو برای این mention ها و پیدا کردن این سایت ها را دارد و می توانید از این سایت ها تقاضا کنید که لینک های شما را به وب سایت شان اضافه کنند.

کمک به سایت های دیگر برای اصلاح لینک های شکسته
بعضی لینک ها تا حدودی موقتی هستند چون سایت ها ساختار لینک شان را تغییر داده یا آفلاین می شوند. در این مواقع آدرس های URL از کار می افتند. با استفاده از ابزارهایی نظیر Broken Link Builder یا check my link می توانید به سرعت لینک های شکسته شده در مقالات محتوای مربوط به کسب و کارتان بیابید.

بعد از بررسی لینکهای شکسته سایت، با سایت های مورد نظر تماس گرفته تا آنها را از لینک های شکسته مطلع کنید ( و یک لینک جایگزین به وب سایت تان را به آنها ارائه دهید).

می توانید لینک تان را جایی قرار دهید که رقبای تان هم در آنجا فعال هستند
علاوه بر پست مهمان، رقبای شما ممکن است با موفقیت خود را در مقالات، گردهمایی ها، دایرکتوری ها و غیره جای دهند. این موقعیت ها، باید هدف فعالیت های خارج از صفحه شما باشند. ببینید رقبایتان کجا فعال هستند، بعد تلاش کنید تا جای ممکن کارهایی مشابه آنها انجام دهید.

تکنیک های ساخت شهرت برند
افزایش بازدید,بازاریابی شبکه های اجتماعی,بررسی لینکهای شکسته سایت

تمامی متدهای ارتقاء سئو خارجی بر روی لینک سازی متمرکز نیستند. می توانید از این تکنیک ها استفاده کنید تا اعتماد موتورهای جستجو را جلب کرده و در دنیای دیجیتال مشهور شوید.

دایرکتوری کسب و کار و پروفایل شبکه های اجتماعی تان را ایجاد کنید.
پس از ایجاد وبسایت، ساخت دایرکتوری کسب و کار و پروفایل در شبکه های اجتماعی، برای محکم کردن پای شما در دنیای دیجیتال مهم ترین گام های بعدی هستند. یعنی مطمئن شوید که کسب و کار و وب سایت تان در دایرکتوری های موتور جستجو و اکثر پلتفرم های شبکه های اجتماعی بزرگ (بسته به کسب و کارتان می تواند شامل LinkedIn، Crunchbase، Wikipedia و… باشد) ظاهر می شود.

کسب و کارهای سنتی هم باید یک صفحه در Google My Business برای بهتر ظاهر شدن در نتایج جستجو ایجاد کنند.

موتورهای جستجو هنگام محاسبه شهرت یک سایت به این اطلاعات توجه می کنند و اغلب امکان اضافه کردن یک لینک را فراهم می کنند.

بکار بردن بازاریابی شبکه های اجتماعی
اگرچه معیارهای شبکه های اجتماعی از قبیل لایک و اشتراک گذاری ها بطور مستقیم روی سئو off page تاثیری ندارند، اما مزیت های غیر مستقیم زیادی دارند.

توسعه حضور شما در شبکه های اجتماعی قطعا باعث محبوبیت و نفوذ برندتان می شود.

این کار می تواند باعث ترویج برند، افزایش دسترس پذیری محتوا و سرانجام افزودن ترافیک به وب سایت تان خواهد شد که تمام این موارد باعث بهبود سئو می شود.

برای انجام این کار محتوایی ایجاد کنید که قابل اشتراک گذاری باشد و توسط یک دکمه به اشتراک گذاری، کاربران را تشویق به اشتراک گذاری محتوای تان کنید. همیشه فعالانه حضور خود در شبکه های اجتماعی را حفظ کنید.

محبوبیت تان را به اینفلوئنسرها متصل کنید.
تاثیرگذاران صنعت به بازار شما و برندهای دیگر که به عنوان شرکای استراتژیک معنی می دهند، می تواند باعث سرعت بخشیدن به شهرت تان شوند.

برای استفاده از این تکنیک، محتوای تان را به اشتراک بگذارید و نقش فعالی را در بازاریابی برند تان بازی کنید.

این کار با افزودن ترافیک، محبوبیت و قدرت به سایت، باعث بهبود سئو off page می شود و همچنین باعث معرفی برند به مخاطبین جدیدی که می خواهید جذب کنید می شود.

هنگام استفاده از این تکنیک های سئو خارجی سایت باید بدقت استانداردهای سایت تان را نظارت کنید تا مواردی که بر کارایی تاثیر می گذارند را شناسایی کنید و در صورت لزوم استراتژی تان را با آن سازگار کنید.

این روش ها در ارتباط با سئو off page موفق، باعث پیشرفت شهرت سایت تان می شود و همچنین باعث می شود موتورهای جستجو به وب سایت تان بیشتر توجه کنند.

www.newseo.ir/seo-learning/off-page-seo-techniques-for-reputation-and-visibility-website

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *