قسمت دهم دوره هفت یک

عناوین مهم این قسمت از دوره رایگان و اسرار آمیز هفت یک:

موفقیت کسب و کارهای نوپا
کی باید خیالمان راحت باشد که به موفقیت رسیدیم؟
آیا پروژه ما به موفقیت رسیده است یا نه؟
ویدئو زیر را با دقت مشاهده نمایید

توضیحات متنی بخشی از این کلیپ:

خب من در همین ابتدای کلیپ میخوام یک مثال واقعی را برای شما دوستان عزیزم بزنم تا بیشتر جذب این مسئله بشید و متوجه بشید که این نوع درگیری برای همه شماها هم وجود داشته برای خود من و میتونم بگم 90% افرادی که برای مشاوره چه در بخش کسب و کار اینترنتی چه کلا هر نوع کسب و کاری مراجعه میکنند بهش به آن برمیخورند. ما یک اپلیکیشن را برای یکی از اساتید همراهمان زدیم و تحویلشان دادیم. خب این اپلیکیشن، اپلیکیشن آموزشی بود حالا یک کمپینی هم برگزار شد برای بحث فروشش حدودا دو ماه طول کشید که این اپلیکیشن آماده شود. زمانی که آماده شد و تحویل داده شد به یک مناسبتی از آن رونمایی شد یک اتفاقی افتاد، در رونمایی این اپلیکیشن کلا یک نفر این دوره را خریداری کرد حدود سیصد چهارصد تا نصب گرفت و فقط یک نفر خریداری کرد استاد با من تماس گرفت و گفت احتمالا یک مشکلی پیش آمده؟ ما چک کردیم دیدیم نه مشکلی پیش نیامده و البته این مسئله برای من کاملا طبیعی بود یک مدت زمان دو سه روزی گذشت بعد با من تماس گرفتن با ناراحتی بسیار بسیار زیاد نمیگم حالا چه اتفاقاتی افتاد اما واقعا ناراحت بودن که من این همه هزینه کردم این همه سرمایه گذاری کردم زمان گذاشتم کلی ویدئو ساختم کلی فایل ساختم کلی هزینه کردم برای دکوراسیون و موارد دیگه یک نفر خریده دویست هزار تومن سود من اشتباه کردم، نکردم؟ در همه مدت زمانی که این دوستمان با ناراحتیه بسیار زیادی داشت صحبت می کرد و واقعا نگران این بود که آیا به نتیجه میرسد یا اصلا نمیرسد، من پیش خودم لبخند میزدم چون از این موارد زیاد دیده بودم حالا اگر شما هم با همچین دغدغه ای مواجه هستید من فقط میتوانم یک لبخند بزنم و بگم نگران نباشید چیزی که به آن دوستمان گفتم، بهش گفتم نگران نباشید شما تازه کلیپ هایتان را آوردید بالا تازه اپلیکیشن تان را رونمایی کردید تازه وب سایتتان را راه اندازی کردید و باید صبر کنید، باید صبر کنید تا روند برند سازی شما اتفاق بی افتد. این دوستمان از من یک سری انرژی هایی گرفت و یک مقداری کار کرد تو اولین کمپینی که بعد از آن برگزار کرد باز هم یک میلیون تومن کلا فروخت خب این یک میلیون تومان در طی سه چهار روز باز هم عدد مطلوبی نبود باز هم من انرژی دادم و گفتم صبر کن شما تازه داری برند سازی انجام میدی تازه افراد دارن با شما آشنا میشند اما آن زمان تعداد نصب به هزار تا رسیده بود. سوال این بود که چرا از بین هزار نفر تنها چهار یا پنج تا خرید اتفاق می افتد چون آن افراد داشتن اطمینان میکردن به اون فرد.

به دیگران زمان بدید تا به شما اطمینان کنند به وب سایت شما اطمینان کنند به اپلیکیشن شما اطمینان کنند همانطوری که شما هم وقتی میخواهید بروید یک رستورانی هر رستورانی که گیر آوردید نمیرید، شما هم وقتی یک رستوران پیدا کنید که خوبه میرید مهمونی میگیرید. درکسب و کار اینترنتی هم همینطور است در کسب و کار دنیای واقعی هم همینطور است. باید اطمینان بشود بعد اتفاق بی افتد.

نقطه موفقیت کسب و کار نوپای شما به زمان بستگی داره شما نمیتوانید انتظار داشته باشید یک ماه دو ماه سه ماه چهار ما پنج ماه شش ماه بعد از اینکه یک پروژه ای که تا به حال وجود نداشته را راه اندازی کردید به نتیجه برسید نه اما شما با این شرایطی که الان میخواهم خدمتتان بگویم میتوانید انتظار موفقیت قطعی و صد در صد داشته باشید. همین الان به شما میگم اگر به چندتا نکته ای که در ادامه کلیپ به شما میگم گوش کردید به نتیجه نرسیدید بیایید بگید من همه آن هزینه ای که شما کردید و به نتیجه نرسیدید را من خودم به شما میدهم به شرط اینکه به همه حرفایی که دارم به شما میگم گوش کنید نه یک تیکشو بگیرید یک تیکشو گوش نکنید چون من از این دوستانی که آمدن این صحبت ها را در مشاوره های گوناگون گوش کردن اما یک تیکه ای که دوست داشتن را گرفتن و یک تیکه ای که مهم بوده را گذاشتن کنار زیاد دیدم، پس باید همه را انجام دهید.

کسب و کاری رو شروع کنید که به آن علاقه مندید لطفا لطفا لطفا چرا؟ چون یکی از گزینه های دیگه ای که میخوام بهتون بگم به شدت به همین مسئله مرتبط است…
newseo.ir/seo-learning/training-videos/haftyek-10

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *