این فرصت ها را برای بهینه سازی فروشگاه Etsy خود برای جستجو از دست ندهید

این فرصت ها را برای بهینه سازی فروشگاه Etsy خود برای جستجو از دست ندهید

 

فروشگاه های Etsy برای موفقیت به SEO نیاز دارند. برای کمک به بهینه سازی فروشگاه Etsy ، لیست محصولات ، برچسب ها و موارد دیگر برای جستجو ، نکات و بهترین روش ها را بیاموزید.

اگر محصولات منحصر به فرد و خلاقانه می فروشید ، Etsy مکانی است که می خواهید باشید.

با این حال ، حتی اگر صنایع دستی یا موارد نادر قدیمی را می فروشید ، Etsy می تواند بسیار رقابتی باشد. این پر از محصولات شگفت انگیز ارائه شده است.

چگونه فروشگاه و محصولات شما می توانند برجسته و مورد توجه قرار بگیرند؟

فروشگاه های Etsy مانند هر گوشه دیگر از اینترنت برای موفقیت نیاز به سئو دارند. در حقیقت ، سئو سایت برای فروشگاه های Etsy با سئو وب سایت های دیگر تفاوت چندانی ندارد.

اگر می خواهید دید فروشگاه Esty خود را افزایش دهید ، در اینجا چند نکته و ترفند وجود دارد که می تواند به شما کمک کند.

Etsy چگونه رتبه بندی را تعیین می کند؟
اگر می خواهید SEO فروشگاه Etsy خود را بهبود ببخشید ، ابتدا باید بفهمید که Etsy چگونه لیست هایی را که ابتدا به خریداران نشان داده می شود انتخاب می کند.
هنگامی که Etsy لیست هایی را پیدا می کند که با جستجوی خریدار مطابقت دارند ، برای تعیین چگونگی رتبه بندی لیست ها ، چندین فاکتور مختلف را بررسی می کنند. این عوامل رتبه بندی در Etsy شامل موارد زیر است:

عادت های خریداران عامل مهمی است که باید هنگام بهینه سازی فروشگاه Etsy خود به خاطر بسپارید. اگرچه می توانید لیست هایتان را به چه میزان رتبه بندی کنید ، اما آنها موقعیت یکسانی برای هر کاربر نخواهند داشت.

به این دلیل که Etsy نتایج جستجوی خود را برای هر کاربر متناسب با رفتارهای گذشته خود تنظیم می کند.

حتی اگر نمی توانید رتبه خاصی را در سطح جهانی حفظ کنید ، باز هم می خواهید همه تلاش خود را انجام دهید تا بهترین گزینه برای خریداران باشد.

کلمات کلیدی دقیق کلیدی هستند
بسیاری از فروشندگان Esty بسیار خلاق هستند و برخی فکر می کنند بهتر است این خلاقیت را در لیست فروشگاه های خود به نمایش بگذارند.
به عنوان مثال ، اگر آثار هنری اصلی می فروشید ، ممکن است از آن نام ویژه ای برای خود بگذارید و از آن به عنوان عنوان لیست استفاده کنید.

با این حال ، فروشگاه های Etsy از نظر کلمات کلیدی شما باید آنچه را که خریداران واقعاً جستجو می کنند ، شبیه هر فروشگاه آنلاین دیگر باشد.

عنوان سرگرم کننده و خلاقانه لیست ، که مورد را به درستی توصیف نمی کند ، به یافتن شما کمک نمی کند.

سعی کنید تا آنجا که می توانید در جزئیات نیز جا بیفتید. شما می توانید از کلمات کلیدی دم بلند در Etsy استفاده کنید دقیقاً همانطور که در وب سایت خود استفاده می کنید تا دقیقاً در مورد آنچه که شما برای فروش ارائه می دهید دقیق تر باشید.

این می تواند به شما در یافتن خریدارانی که نزدیک به خرید هستند کمک کند. این خریداران دقیقاً می دانند که به دنبال چه چیزی هستند ، بنابراین جستجوی آنها بیشتر مشخص است.

از تکرار کلمات کلیدی مشابه خودداری کنید
وقتی کلمه کلیدی متناسب با برخی از کالاهای ارائه شده خود را پیدا کردید ، ممکن است فکر کنید بهترین شرط شما این است که برای همه آنها از آن استفاده کنید و سعی کنید همه آنها را توسط خریداران مشاهده کنید.

مهم نیست که فروشگاه شما چقدر عالی است یا چند بهینه سازی انجام داده اید ، Etsy فقط در یک جستجو لیست های شما را چند بار نشان می دهد. این بدان معناست که اگر از کلمات کلیدی یکسان برای چندین لیست استفاده می کنید ، اکثر آنها در نتایج جستجوی خریدار به سر نمی برند.

اگر خیلی تکراری باشید ، در نهایت علاوه بر هر فروشگاه دیگری که در آن قرار دارد ، با خودتان رقابت می کنید.

حتی اگر لیست های مشابه زیادی در فروشگاه خود دارید ، سعی کنید از کلمات کلیدی کمی متفاوت برای هر یک استفاده کنید.

درباره برچسب ها فراموش نکنید
با استفاده کامل از برچسب های موجود در لیست شما. برچسب فقط یک راه دیگر برای گفتن Etsy است که دقیقاً فروش شما چیست.

Etsy برای هر لیست 13 برچسب به شما می دهد که می توانید با استفاده از آنها 13 عبارت کلیدی مختلف را که لیست شما را توصیف می کنند ، هدف قرار دهید.

برچسب ها تا وقتی که مرتبط باشند ، راهی عالی برای دنبال کردن کلمات کلیدی مختلف هستند. تا آنجا که می توانید عبارات کلیدی را پیدا کنید که در لیست شما قابل استفاده باشند.

بخشهای فروشگاه را بهینه نگه دارید
بخشهای فروشگاه در Etsy به شما کمک می کند فروشگاه خود را مرتب نگه دارید.

می توانید لیست های خود را به گروههایی تقسیم کنید که حاوی محصولات مشابه هستند ، تا در یک گروه قرار گیرند. این امر می تواند خریداران احتمالی را برای خرید در فروشگاه شما و یافتن آنچه که به دنبال آن هستند بسیار آسان تر کند.

سازمان به خودی خود دلیل کافی کافی برای استفاده از بخشهای فروشگاه است ، اما همچنین بخش مهمی از SEO Etsy است. مانند برچسب ها ، بخشها فرصتی دیگر برای درج کلمات کلیدی در فروشگاه شما هستند.

برای استفاده بیشتر از بخشهای فروشگاه ، در مورد کلمات کلیدی که برای هر یک استفاده می کنید هوشمند باشید. اینها باید کلمات کلیدی مورد نظر شما برای رتبه بندی باشند ، اما همچنین باید توضیحات خوبی در مورد آن دسته ارائه دهند تا مرور آن برای فروشندگان آسان باشد.

پیوندهایی به لیست های خود دریافت کنید

سئو برای فروشگاه های Etsy فراتر از آن چیزی است که شما در فروشگاه خود لیست کرده اید. افرادی که به فروشگاه شما مراجعه می کنند و به سایت شما متصل می شوند نیز تأثیرگذار هستند.
مردم خواهند دید که دیگران در مورد مغازه شما صحبت می کنند ، این یک روش عالی برای جذب مشتری بیشتر است.

این ممکن است مخاطبی نباشد که می توانستید به تنهایی به آن دسترسی پیدا کنید و داشتن شخص دیگری برای کار شما تعهد می دهد حرف های زیادی در مورد شما به عنوان یک فروشنده است.

برای دریافت لینک های بیشتر برای فروشگاه خود ، نه تنها به فروشگاه Etsy بلکه به سایر لیست های آنلاین خود تمرکز کنید. این به معنای مدیریت حساب های رسانه های اجتماعی برای فروشگاه شما و در حالت ایده آل ، حتی است

یک وبسایت.

  • فعال بودن و قابل مشاهده بودن در اینترنت به افراد بیشتری کمک می کند تا از کسب و کار شما اطلاعات کسب کنند و به شما فرصت بیشتری می دهد تا افراد بتوانند به فروشگاه و لیست های شما لینک دهند.

ارسال رایگان
فروشندگان Etsy این گزینه را دارند که هزینه حمل و نقل را برای لیست خود تأمین کنند یا اینکه خریدار آن را پرداخت کند.

از آنجا که پوشش هزینه های حمل و نقل فقط اختیاری است ، برخی از فروشندگان ممکن است ترجیح دهند فقط خریداران آن را مانند سایر وب سایت های تجارت الکترونیک داشته باشند.

https://www.searchenginejournal.com/seo-content-marketing-strategy/258253/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *