Google در بهینه سازی داستان های وب برای نتایج جستجو

Google On Optimizing Web Stories For Search Results

Google در بهینه سازی داستان های وب برای نتایج جستجو

جدیدترین ویدیوی Lighting Talks Google بر روی انجام SEO برای داستان های وب و ردیابی عملکرد آنها در جستجو تمرکز دارد.

پاسکال بیرچلر ، مهندس روابط توسعه دهنده در Google ، بحث را با تجزیه همه موارد از داستان های وب ، تا نحوه ایجاد داستان های وب ، تا درج تبلیغات در داستان های وب ، هدایت می کند.

این مقاله به توصیه های SEO در ویدیوی Google متمرکز خواهد شد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد داستان های وب ، به منابع انتهای این مقاله مراجعه کنید.

جستجوگرها برای Google Web Stories

برای اینکه داستان های وب توسط Google پیدا و نمایه شوند ، باید مانند سایر مطالب بهینه شوند.

تمام روشهای جستجوگرها که برای صفحات وب معمولی اعمال می شوند ، برای داستانهای وب نیز کاربرد دارند.

علاوه بر پیروی از بهترین روش های سنتی سئو ، چند مورد خاص مربوط به داستان باید اجرا شود. به عنوان مثال ، دارندگان سایت باید فراداده را مانند تصویر پوستر و آرم ناشر تهیه کنند.

Google در بهینه سازی داستان های وب برای نتایج جستجو

صاحبان سایت نیز می توانند از فراداده های اختیاری خاص داستان استفاده کنند. اطلاعات بیشتر در مورد فراداده داستان وب در اینجا موجود است.

داستان های وب به طور مناسب بهینه شده می توانند در Google در جستجو ، کشف و تصاویر ظاهر شوند.

در نتایج جستجو ، ظاهر داستان های وب می تواند از یک نتیجه جستجو تا یک چرخ فلک بصری که چندین داستان وب را به نمایش می گذارد ، باشد.

Google در بهینه سازی داستان های وب برای نتایج جستجو

به عنوان مثال ، هنگامی که افراد “کارهایی را که باید در نیویورک انجام دهند” جستجو می کنند ، نمای شبکه داستان های وب را از ناشران مختلف نشان می دهد.

 

برای اینکه داستان های وب واجد شرایط نمایش در مکان های مختلف در جستجوی Google باشند ، باید از دستورالعمل های خاصی پیروی کنند.

از همه مهمتر ، داستان های وب باید دارای کد AMP معتبری باشند. یک داستان معتبر AMP داستانی است که به مشخصات مختلف آمپر پایبند است.

نشانه گذاری معتبر AMP به Google امکان می دهد از طریق حافظه پنهان AMP به ارائه داستان بپردازد که عملکرد سریع و بهترین تجربه را برای کاربران تضمین می کند.

اندازه گیری عملکرد داستان های وب

برای اندازه گیری و بهبود عملکرد داستان های وب در جستجوی Google و Discover ، دارندگان سایت می توانند از Search Console برای درک بهتر نحوه مشاهده محتوای Google استفاده کنند.

ابزارها و گزارش های مختلف در Search Console می توانند به تجزیه و تحلیل ترافیک ، رفع مشکلات احتمالی و برجسته کردن داستان های وب در نتایج جستجوی Google کمک کنند.

اگر داده های کنسول جستجو هیچ تأثیری برای داستان های وب سایت نشان نمی دهد ، از ابزار آزمایش Google استفاده کنید تا مطمئن شوید همه شرایط را برآورده می کنند.

ابزار آزمایش Google به دارندگان سایت این امکان را می دهد که چگونه نتایج را در نتایج جستجو مشاهده کنند ، که به شما کمک می کند تا هر چیزی نیاز به تغییر بیشتر داشته باشد.

پس از انتشار و تأیید داستان های وب ، Google Analytics می تواند نحوه تعامل بینندگان با داستان را اندازه گیری کند.

Google Analytics می تواند معیارهایی مانند مدت زمانی که مردم برای دیدن داستان های وب سایت می گذرانند و همچنین اینکه آیا افراد روی پیوندهای تماس برای اقدام کلیک می کنند را پیگیری کند. این داده ها می تواند به راهنمایی تلاش های بهینه سازی بیشتر کمک کند.

https://www.searchenginejournal.com/google-on-optimizing-web-stories-for-search-results/401922/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *