به‌روزرسانی تجربه صفحه Google در ماه آینده به دسکتاپ خواهد آمد

، یک مهندس نرم افزار در گوگل، به ما یادآوری کرد که در ماه آینده، گوگل نسخه دسکتاپ به روز رسانی تجربه صفحه را منتشر خواهد کرد. او این مطلب را برای یادآوری در توییتر منتشر کرد:

رتبه‌بندی تجربه صفحه در جستجوی Google بر اساس Core Web Vitals روی دسک‌تاپ (لپ‌تاپ/تبلت/523.94 رایانه‌های رومیزی واقعی باقی‌مانده) ماه آینده منتشر می‌شود. آستانه متریک مانند تلفن همراه است.

— Malte Ubl (@cramforce) 10 ژانویه 2022
گوگل به ما گفت که این در نوامبر گذشته منتشر می شود و باید ماه آینده منتشر شود. عرضه چند ماه طول می کشد، در فوریه 2022 شروع می شود و تا پایان مارس 2022 به پایان می رسد. این به روز رسانی شامل تمام سیگنال های فعلی نسخه تلفن همراه به روز رسانی تجربه صفحه، خارج از صفحه مورد نیاز خواهد بود. سازگار با موبایل

همان آستانه ها به عنوان یادآوری، همان آستانه های متریک برای دسکتاپ کار خواهند کرد. بنابراین آستانه برای تلفن همراه، برای دسکتاپ یکسان خواهد بود. پست اصلی وبلاگ می‌گوید: «همان سه معیار Core Web Vitals: LCP، FID، و CLS و آستانه‌های مرتبط با آن‌ها برای رتبه‌بندی دسک‌تاپ اعمال می‌شوند». Malte Ubl در توییت خود مجدداً این موضوع را تأیید کرد و گفت: “آستانه متریک مانند تلفن همراه است.”

انتظار تغییرات شدید را نداشته باشید. گوگل گفت با این عرضه و این به روز رسانی جدید گوگل، انتظار تغییرات شدید را نداشته باشید. گوگل می‌گوید: «در حالی که این به‌روزرسانی برای برجسته کردن صفحاتی طراحی شده است که تجربیات عالی برای کاربر ارائه می‌دهند، تجربه صفحه یکی از عوامل بسیاری است که سیستم‌های ما در نظر می‌گیرند… با توجه به این، سایت‌ها معمولاً نباید انتظار تغییرات شدید را داشته باشند». ما انتظار داریم که همین امر برای عرضه دسکتاپ نیز صادق باشد.

ابزارهای کنسول جستجو هر روز در حال حاضر. Google ابزارها و گزارش‌های کنسول جستجوی Google را به‌روزرسانی می‌کند تا به صاحبان سایت کمک کند تا برای این به‌روزرسانی آماده شوند. گوگل گفت: “ما همچنین در حال برنامه ریزی برای کمک به صاحبان سایت هستیم تا با استفاده از گزارش کنسول جستجو که قبل از تبدیل دسکتاپ به سیگنال رتبه بندی راه اندازی می شود، به کارکرد صفحات دسکتاپ آنها در رابطه با تجربه صفحه چگونه عمل می کند.” بنابراین انتظار داشته باشید که این ابزارها و گزارش های جدید هر روز منتشر شوند.

موبایل در مقابل دسکتاپ چه عواملی در این نسخه دسکتاپ گنجانده می شود؟ گوگل همه آنها را به استثنای الزامات سازگاری تلفن همراه، که به نوعی واضح است، گفت. در اینجا نموداری است که گوگل طراحی کرده و فاکتورهای خاص را نشان می دهد:

 

چرا ما اهمیت می دهیم همانطور که دفعه قبل گفتم، در حالی که فکر نمی‌کنم این به‌روزرسانی تجربه صفحه یک به‌روزرسانی قابل‌توجه باشد که در آن شاهد تغییرات شدید رتبه‌بندی سایت‌ها خواهید بود، آن‌هایی که برای بهبود تجربه صفحه خود تلاش می‌کنند عمدتاً روی صفحات تلفن همراه خود متمرکز شده‌اند. اکنون که صفحات موبایل خود را برای این به روز رسانی آماده کرده اید، می توانید تمرکز خود را به صفحات دسکتاپ خود تغییر دهید.

گزارش های جدید هنوز منتشر نشده اند، اما امیدوارم به زودی منتشر شوند.

 

Google’s page experience update coming to desktop next month

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *