گزارش Google Analytics v3 Search Console در حال حاضر داده های پرس و جو را نشان نمی دهد

Google Analytics، به ویژه نسخه Universal Analytics 3 و نه Google Analytics 4، در حال حاضر هیچ داده پرس و جو را در گزارش یکپارچه کنسول جستجو نشان نمی دهد. اگر سعی کنید به داده های درخواست خود در Acquisition > Search Console > Queries دسترسی پیدا کنید، می بینید که داده های چند روز گذشته به صورت “تنظیم نشده” نشان داده می شود.

به نظر می رسد. در اینجا یک اسکرین شات است که من از یکی از نمایه هایی که در نمایه های Google Analytics خود دارم گرفته ام:

گوگل آگاه است. جان مولر از گوگل در پاسخ به این سوال در توییتر گفت: “در حال حاضر هیچ بینشی در این مورد ندارم، اما تیم در حال بررسی آن است.”

آیا گوگل آن را برطرف خواهد کرد؟ بسیاری از سئوکاران و بازاریابان می پرسند که آیا این چیزی است که گوگل آن را برطرف خواهد کرد؟ با غروب یونیورسال آنالیتیکس 3 در 1 ژوئیه 2023، برخی از خود می پرسند که آیا گوگل برای رفع این مسیر ادغام بین کنسول جستجوی گوگل و گوگل آنالیتیکس 3 زحمت خواهد کشید یا خیر.

به نظر می رسد این گزارش در حال حاضر در Google Analytics 4 کار می کند و همچنین می توانید مستقیماً در کنسول جستجوی Google به داده ها دسترسی داشته باشید.

چرا ما اهمیت می دهیم. اگر به این گزارش در Google Analytics 3 وابسته هستید، توجه داشته باشید که در حال حاضر نوعی مشکل وجود دارد که در آن داده‌های جستجوی کنسول جستجو به گزارش جریان نمی‌یابد. مشخص نیست که آیا یا چه زمانی این مشکل حل می شود، بنابراین ممکن است بخواهید یک رویکرد جایگزین برای دسترسی به این داده ها برنامه ریزی کنید. یا به طور مستقیم Search Console را بررسی کنید یا به GA4 تغییر دهید.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *