خدمات لینک سازی برای افزایش تلاش های سئوی شما

خدمات لینک سازی

در حالی که ساخت لینک ضروری است، همچنین خسته کننده است. وقت گیر است و، صادقانه، می تواند بسیار خسته کننده به نظر برسد. (اگرچه ما مودبانه مخالفیم!)

خوشبختانه، شرکت هایی هستند که می توانند این کار خسته کننده و وقت گیر را برای شما انجام دهند!

ساخت لینک، که به درستی انجام شود، می تواند یک برد-برد برای وب سایت شما و سایتی که به شما پیوند می دهد، باشد. نکته کلیدی این است که با شبکه شخصی ناشران و وبلاگ نویسان خود در یک جایگاه خاص ارتباط برقرار کنید تا محتوایی را ارائه دهید که می توانند در مورد خودشان بنویسند یا در صورت لزوم به آن لینک دهند.

اگر انواع روابطی را ایجاد نکرده اید که می توانند به پیوند تبدیل شوند – اینجاست که ارائه دهندگان خدمات لینک سازی بسیار ارزشمند می شوند.

در این مقاله 10 گزینه محبوب را در هنگام بررسی ارائه دهندگان خدمات لینک بیلدینگ به شما معرفی می کنیم. عاقلانه انتخاب کنید – هنگام انتخاب یک سرویس لینک‌سازی برای افزایش تلاش‌های سئو، همیشه خطرات و پاداش‌هایی وجود دارد.

ما بی شرمانه از خودمان شروع خواهیم کرد و اگر خطرات و مزایای ایجاد پیوند فعال را به این روش درک می کنید، آنها را امتحان کنید.

لیست خدمات لینک سازی
موارد زیر ترتیب خاصی ندارند. ما مدعی نیستیم که کسی بهتر از دیگری باشد. این به سادگی فهرستی از ارائه دهندگان خدمات لینک سازی است که می توانید از بین آنها انتخاب کنید.

1. OutreachZ

این چیزی است که ما را کمی متفاوت می کند. ما تیمی با تجربه گسترده در فضای لینک سازی هستیم و نقاط درد زیر را شناسایی کرده و سعی در رفع آنها کرده ایم.

شفافیت: برخلاف اکثر سرویس‌ها، می‌توانید ناشران مناسب را از قبل از بازار ما انتخاب کنید. معیارهایی مانند جایگاه اصلی که در آن کار می‌کنند، ترافیک ارگانیک و DA (توسط Moz) فیلترهایی هستند که می‌توانید برای یافتن وبلاگ‌های مناسب اعمال کنید، بنابراین پس از بررسی گزارش هیچ شگفتی‌ای وجود ندارد.

قیمت گذاری: برخلاف اکثر ارائه دهندگان خدمات، ما هزینه های سنگینی را بر اساس معیارهای دامنه از شما دریافت نمی کنیم. درعوض، ما هزینه موفقیت ثابتی را دریافت می‌کنیم و از مزیت هزینه پایین کسب پیوند صرف نظر از بزرگ یا کوچک بودن آن ناشر، استفاده می‌کنیم.

انعطاف‌پذیری: حتی با مدل بازار، شما برای انجام کار با ما کار می‌کنید و منتظر واکنش ناشر نیستید، علیرغم اینکه بر روی مدل قیمت‌گذاری پویا مانند سایر بازارهایی که فقط به عنوان ارائه‌دهنده پلتفرم عمل می‌کنند، واکنش نشان دهد. شما همچنین پست‌های مدیریت شده و کمپین‌های ایجاد پیوند سفارشی و گزینه آپلود محتوای خود را دارید، بنابراین تعداد راه‌هایی که می‌توانید این کار را انجام دهید بسیار انعطاف‌پذیر است.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *