جدیدترین الگوریتم گوگل در سال 2023

جدیدترین الگوریتم گوگل در سال 2023

در دنیای امروز، اینترنت به عنوان یکی از مهمترین و شاید حیاتی ترین بخش های زندگی ما شناخته می شود. با این وجود، بسیاری از ما به دنبال راه حل هایی هستیم تا اینترنت را بهبود بخشیم و بهترین تجربه کاربری را برای کاربران فراهم کنیم. جستجوهای گوگل، به بیش از 90 درصد از جستجوهای جهان دسترسی دارد و به همین دلیل، هر تغییری در الگوریتم های این موتور جستجو، تأثیر بسیاری در جستجوهای کاربران خواهد داشت.

در سال 2023، گوگل قصد دارد که الگوریتم جدید خود را معرفی کند. این الگوریتم با نام Google MUM شناخته می شود و ایده ی آن از انسان ها الهام گرفته شده است. MUM مخفف عبارت Multitask Unified Model است که به معنی مدل یکپارچه چند وظیفه ای است.

این الگوریتم در واقع، همه چیز را درباره یک موضوع مورد نظر به شما پاسخ می دهد. به عنوان مثال، فرض کنید شما به دنبال یک رستوران با منوی گیاهی در شهر نیویورک هستید. با استفاده از Google MUM، شما می توانید به سادگی نام رستوران ها، آدرس، تصاویر، منوی گیاهی و دیگر اطلاعات مربوط به آن را بدست آورید.

این الگوریتم با استفاده از یادگیری عمیق و ترکیبی از تکنولوژی های زبانی و تصویری، می تواند به ما کمک کند تا به چیزی بیشتر از چیزی که در حال حاضر برای جستجوی خود استفاده می کنیم، دسترسی داشته باشیم.

یکی از ویژگی های جالب این الگوریتم، این است که به شما این امکان را می دهد که با استفاده از چندین زبان، جستجو کنید و محتوای مربوط به موضوع مورد نظر را در تمام زبان ها بیابید. این ویژگی مخصوصاً برای کسانی که در سفر هستند یا به کارهایی که نیاز به تحقیق در مورد موضوعات جهانی دارند، بسیار مفید است.

اگر چه این الگوریتم هنوز به صورت آزمایشی استفاده می شود، اما با این حال، انتظار می رود که در آینده نزدیک در نسخه ی قطعی گوگل قرار داده شود. با توجه به اینکه این الگوریتم توانایی های بسیاری دارد و به شما این امکان را می دهد تا به راحتی به اطلاعات مورد نظر دسترسی داشته باشید، منتظر آغاز قرار دادن آن در گوگل باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *