راهنمای featured snippets گوگل

featured snippet,آموزش سئو,اسنیپت های برجسته گوگل

اسنیپت و تاثیر آن در سئو سایت را در مقالات گذشته نیوسئو بررسی کردیم. در این مقاله می خواهیم راجع به نحوه عملکرد featured snippets، انواع آنها و برخی چالش هایی که گوگل با آن مواجه است، بیشتر بدانید.

گوگل در وبلاگ خود، یکی از کامل ترین توضیحات خود را پیرامون featured snippets ارائه کرده است.

اگر بخواهم خیلی کوتاه توضیح دهم featured snippet چه نوع اسنیپتی است، میگویم featured snippets پاسخ های مستقیم و سریعی هستند که در پاسخ به عبارت جستجو شده، بالای صفحه نتایج گوگل نمایش داده می شوند.

در آن پست، گوگل توضیح می دهد که featured snippets چه هستند، رابط کاربری متنوع آنها چیست، کاربر آنها را چگونه می تواند ببیند و اینکه در دسکتاپ، موبایل و نتایج جستجوی صوتی به چه شکل نمایش داده می شوند. گوگل می گوید featured snippets برای جستجوی موبایلی و دستیاران دیجیتالی صوتی مهم است. در آن پست گوگل می گوید: “با این شرایط، فرمت ده لینک آبی به هم خواهد خورد اما featured snippets را در فرمت بسیار کاربردی ارائه می کنیم.”

گوگل اضافه کرد که لیست متعارف نتایج جستجو را به همراه featured snippets نمایش می دهیم. به این دلیل که featured snippets منبع کاملی برای اطلاعات مورد نیاز نیست! آنها تنها بخشی از مجموعه نتایجی است که ما ارائه می کنیم. ما به کاربران از منابع گسترده ای اطلاعات می دهیم.

اینجا چند تصویر از featured snippets معمولی است که گوگل به جستجوگران در موبایل و دسکتاپ نمایش می دهد:

راهنمای featured snippets گوگل

2 دیدگاه در “راهنمای featured snippets گوگل”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *