گوگل رتبه بندی زیرمجموعه ها را از اواسط ماه نوامبر آغاز کرد

رتبه بندی زیرمجموعه های Google هنگام جستجوی مطالب گسترده به شما کمک می کند نتایج جستجو را با تنوع بیشتری از محتوا ارائه دهید.

گوگل رتبه بندی زیرمجموعه ها را از اواسط ماه نوامبر آغاز کرد

دنی سالیوان از گوگل آخر هفته تأیید کرد که یک تغییر در رتبه بندی جدید در اواسط ماه نوامبر آغاز شد که مربوط به انبوه اعلامیه ها در رویداد Search On Google در اکتبر گذشته بود. سالیوان گفت که گوگل ویژگی رتبه بندی زیرمجموعه ها را در اواسط ماه نوامبر راه اندازی کرد.

زیرمجموعه ها چیست. گوگل در ماه اکتبر گفت که رتبه بندی زیرمجموعه ها “شبکه های عصبی برای درک زیرموضوعات مربوط به یک علاقه است ، که به شما کمک می کند تا هنگام جستجوی چیزهای گسترده محتوای متنوعی را ارائه دهید.” Google این مثال را ارائه داده است ، “اگر” تجهیزات ورزش در خانه “را جستجو می کنید ، اکنون می توانیم زیرمجموعه های مربوطه مانند تجهیزات بودجه ای ، انتخاب های برتر یا ایده های فضای کوچک را درک کنیم و طیف گسترده تری از محتوا را برای شما در صفحه نتایج جستجو ”

دنی همچنین در توییتر توضیح داد “زیرمجموعه ها ظاهر نتایج جستجو را تغییر نمی دهند ، بلکه در صورت استفاده از تنوع مطالب بیشتر می شوند.”

اواسط نوامبر 2020. گوگل ظاهراً این کار را در اواسط ماه نوامبر آغاز کرده است. این توییت دنی است که این را تأیید می کند:

اواسط نوامبر سال 2020

– دنی سالیوان (dannysullivan) 9 ژانویه 2021
چه شکلی است خوب ، به نظر نمی رسد همانطور که گوگل در بالا گفت ، “زیرمجموعه ها ظاهر نتایج جستجو را تغییر نمی دهند.” ممکن است باعث تغییراتی در رتبه بندی در جستجو شده باشد ، اما این تغییری که انتظار داریم از تغییر نمایه سازی / رتبه بندی عبور باشد ، انتظار می رود که 7٪ تغییر در نتایج جستجوی کلی Google داشته باشد.

Google از این GIF برای کمک به ما در تجسم نحوه کار استفاده کرده است ، اما نه از شکل ظاهری:

آیا در اواسط ماه نوامبر تغییراتی در رتبه بندی ایجاد شد. خوب ، بله و نه Google هیچ به روزرسانی رتبه بندی را در اواسط ماه نوامبر تأیید نکرده است ، اما ما در حال حاضر از دنی تأیید می کنیم که موضوعات فرعی در آن زمان منتشر شده است. من برخی از به روزرسانی های تأیید نشده را در این تاریخ ها پوشش دادم: 5 نوامبر ، 11 نوامبر ، 17 و 18 نوامبر و 25 نوامبر.

چرا اهمیت می دهیم اگر در اواسط ماه نوامبر متوجه تغییرات رتبه بندی شده باشید ، ممکن است مربوط به رتبه بندی زیرموضوعات باشد. آیا به دلیل موضوعات فرعی که در اواسط ماه نوامبر برای بهبود رتبه بندی در جستجوی Google ارائه شده است ، می توانید در سایت خود تغییر دهید؟ خیلی شک دارم این درمورد پیدا کردن محتوای مرتبط تر توسط Google با درک بهتر محتوای وب و مطابقت آن با سeriesالات مربوطه است.

داشتن این دانش برای درک جامعه جستجوگر مفید است. آیا این اقدامات روزمره SEO شما را تغییر می دهد؟ احتمالا نه.

searchengineland.com/google-launched-subtopics-ranking-in-mid-november-345297

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *